Op alle offertes, reserveringen en facturen zijn de Algemene Voorwaarden Horeca van toepassing. Voor verdere informatie en de algemene voorwaarden verwijzen wij u graag naar www.khn.nl/uvh-nl.
Voor de aanvullende voorwaarden verwijzen wij u naar deze pagina.
• Gebruik muziekboxen en verlichting is inbegrepen bij de zaalhuur. U kunt indien gewenst, gebruik maken van ons eigen muzieksysteem met standaard muzieklijsten, of uw eigen lijsten meebrengen.
• Alle kosten zijn inclusief personeel, gebruik van alle faciliteiten en schoonmaakkosten.
• De binnentuin (naast het Moutlokaal) is gedeeltelijk overdekt met waterdichte parasols. Er zijn ook heaters beschikbaar. Maar desalniettemin speelt het weer te allen tijde een rol.
FACILITEITEN
Flipover met schrijfwaren
Beamer met scherm
Microfoon (alleen bij afhuur per zaal indien overlast andere gasten)
Muziekinstallatie met standaard muzieklijsten van ons. U kunt ook uw eigen Spotify lijst aanzetten.
ANNULEREN OF WIJZIGINGEN
Aanbetaling & annulering bij een reservering voor een groep van min. 10 personen zonder hierbij de locatie af te huren;
We hanteren geen aanbetaling voor een reservering van een groep waarbij de locatie niet wordt afgehuurd.
Uiterlijk 7 dagen voorafgaand aan de overeengekomen datum ontvangen we graag het definitief aantal gasten. Hierbijhanteren we een marge van 10% van het aantal personen wat is opgenomen in de offerte. Gaat het om grotere afwijkingen in aantallen? Dan kunnen we niet garanderen dat we dit (kosteloos) kunnen aanpassen.
Als de reservering binnen deze 7 dagen wordt geannuleerd zijn we genoodzaakt om hiervoor 10% van de overeengekomen offertesom in rekening te brengen. Als er wordt gewerkt met kosten op nacalculatie wordt hiervan een inschatting gemaakt.
In het geval van no show (zonder annulering niet op komen dagen) brengen we hiervoor 100% van de overeengekomen prijs in rekening. Als er wordt gewerkt met kosten op nacalculatie wordt hiervan een inschatting gemaakt.
ALGEMENE HORECA VOORWAARDEN
Voor de overige voorwaarden werken wij volgens de KHN. Deze kunt u teruglezen op: https://cdn.khn.nl/media/Tools/UVH/uniforme-voorwaarden-horeca-nederlands.pdf.
Bij iedere geplaatste reservering gaat u hiermee akkoord.
IN ‘T KORT
Definitief aantal gasten dient 7 dagen van te voren te worden door gegeven
Binnen de 7 dagen vooraf annuleren? Dan brengen wij 20% van de totaalrekening (nacalculatie op schatting) aan u door.
In het geval van no show (zonder annulering niet op komen dagen) brengen we hiervoor 100% van de overeengekomen
prijs in rekening. (nacalculatie op schatting) aan u door.
In het geval van annulering korter dan drie weken voor de overeengekomen datum zijn we genoodzaakt om 10% van de offertesom in rekening te brengen
Kan het evenement vanwege overmacht niet plaatsvinden op de overeengekomen datum? Tot drie weken voorafgaand aan het evenement kan dit kosteloos worden verzet.
REGLEMENT
Als de locatie wordt afgehuurd geven we jullie graag de ruimte om voor aankleding of versiering te zorgen. Het verzorgen hiervan mag de organisatie zelf op zich nemen en we spreken hiervoor graag een geschikt moment af.
• Het gebruik van confetti, wensballonnen of rijst is niet toegestaan op onze locatie. Indien dit gebruikt wordt zijn we genoodzaakt om hiervoor €300,- aan schoonmaakkosten in rekening te brengen.
• Indien er tijdens het evenement extra materialen benodigd zijn zoals barren, glaswerk of serviesgoed zullen we dit in overleg huren. De kosten hiervoor worden doorgefactureerd.
• We gaan ervan uit dat iedereen met zorg omgaat met onze locatie en het interieur. Mocht er schade aan onze eigendommen ontstaan doordat hier niet zorgvuldig mee om is gegaan zijn we genoodzaakt om bijkomende kosten door te berekenen.